Video om lager

Tips og triks
Mann på lageravdelingen som skyver opp rulleport til et lager

På denne siden har vi samlet noen videoer som både forklarer vårt konsept, og som viser hvordan du tar i bruk et lager på egenhånd.

Slik tar du i bruk lagercontaineren

Vi har laget en video som forklarer stegene du må igjennom for å få tilgang til lagercontaineren. Det er enkelt å komme i gang med lagringen hos oss.

Slik tar du i bruk ditt tempererte lager

Vi har laget en video som forklarer stegene du må igjennom for å få tilgang til ditt tempererte lager. Det er enkelt å komme i gang med lagringen hos oss.

Slik tar du i bruk lager uten port

På denne siden kan du se en video som viser enkelt hvordan du får tilgang til et lager ved av av våre avdelinger med Drive-in lager, der vi ikke har port. Videoen viser den grunnleggende informasjonen du trenger for enkelt å kunne ta i bruk et selvbetjent minilager hos oss.

Slik tar du i bruk lager med port

Vår lagerløsning er selvbetjent. I denne videoen viser vi hvor enkelt det er for deg å ta i bruk lageret akkurat når det passer. Videoen gjelder for de av våre avdelinger med drive-in lager der vi har innkjøringsport. Dersom du ønsker mer veiledning utover det du finner i video er det bare å kontakt oss.

Slik åpner du lagercontaineren

Slik fungerer drive-in lager