Samarbeid med Kongstein Transport i Vestfold

Flyttebyrå OK Minilager

Kongstein Transport og OK Minilager har inngå et samarbeid i Vestfold. Dette omfatter således OK Minilagers avdelinger i Horten, Re i Vestfold, Larvik og Sandefjord.

Flyttetjenester og lagerleie er komplementære tjenester, og samarbeidet vil erfaringsmessig gi en merverdi for respektive selskapers kunder.

Det er naturlig at våre kunder behøver flyttehjelp når de skal ta et flyttelass eller store gjenstander inn på lageret. For oss er det da viktig at vi kan henvise til et selskap som kan levere en kvalitetsjobb til våre kunder, og vi har derfor inngått et samarbeid med Kongstein Transport i flere av byene vi er tilstede i.

Fabian Søbak Daglig leder, OK Minilager

Kongstein transport er ett av Norges eldste flyttebyråer. De tilbyr flytting i Norge og i Europa. Etter 90 år har de bygget  opp en solid kompetanse, og de har i dag faste flyttekonsulenter som utfører jobbene, som får god opplæring når de er nye i bransjen.

Vi legger vekt på å fremstå som en seriøs aktør og skape en god relasjon mellom kunde og oss i forkant av flytteprosessen. Vi ønsker å inngå et samarbeid med OK minilager som vi anser å være en erfaren og seriøs aktør, og mener derfor dette kan være nyttig for begge parter.

Hans Anker Kongstein Kongstein Transport

Ved å benytte seg av Kongstein Transport kan OK Minilager sine kunder få oppdraget utført av et godt etablert flyttebyrå med medlemskap i Norsk Flytteforbund, som stiller strenge krav til sine medlemmer.

Du kan bestille flyttehjelp hos Kongstein Transport her.